Referencje

Wdrożenie Comarch ERP XL w naszej firmie dostarczało nam nowoczesnego narzędzia do zarządzania. Dzięki wdrożeniu systemu Comarch ERP XL DEGA S.A. jest przedsiębiorstwem zarządzanym nowocześnie, przy udziale najnowszych technik informatyki. Baltona Shipchandlers Sp. z o.o. Dominik Ludwiczak
Pracujemy na systemie Comarch OPTIMA z sukcesem już od 5 lat. Wybór tego właśnie programu i firmy Primaco, jako naszego opiekuna – był słuszna decyzją. Wierzę, że przez kolejne lata będziemy mogli liczyć na rozwój oprogramowania Comarch OPTIMA wraz z rozwojem EKOMONT. DEGA S.A Emilia Modlińska
Jak dotąd nasza współpraca z Primaco układa się bardzo dobrze. Jesteśmy zadowoleni z pracy i wiedzy konsultantów oraz z usług serwisowych. System został dopasowany do naszych potrzeb i oczekiwań. Polecamy system ERP XL oraz firmę Primaco Sp. z o.o. Zakład Przetwórstwa Mięsnego Izabela i Zbigniew Grabowscy

Platforma SaldeoSMART

dla biur rachunkowych i działów księgowych

SaldeoSMART to nowoczesna aplikacja wyposażona w inteligentny system odczytywania danych ze skanów. Aplikacja analizuje skanowane dokumenty Firmy (m.in faktury sprzedażowe i kosztowe) oraz pobiera z nich potrzebne do akceptacji i księgowania informacje (m.in. daty, kwoty netto i VAT według stawek, dane kontrahenta, numer konta bankowego). Dzięki temu, odczytane faktury można zaimportować bezpośrednio do programu księgowego, bez konieczności ich ręcznego przepisywania. Aplikacja dostępna jest zarówno w wersji online jak i wersji lokalnej instalowanej na serwerach własnych firmy.

Dzięki SaldeoSMART:

Referencje

“System zapewnił optymalizację procesów przepływu dokumentów w naszej firmie pomiędzy zdefiniowanymi użytkownikami, dzięki czemu znacznie przyspieszył pracę.”

General Property Sp. z o.o. Warszawa

„Dobrze zaprojektowany produkt, sprawna obsługa i przyjazne relacje: to wszystko utwierdza nas w przekonaniu, że dokonaliśmy właściwego wyboru.”

JGA Doradztwo Podatkowe Sp. z o. o. Katowice

landing_saldeo_03

Dla biur rachunkowych

SaldeoSMART

Nowoczesna platforma dla księgowych w biurach rachunkowych, która umożliwia odczytywanie danych z faktur wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów. To także narzędzie dla przedsiębiorców do komunikacji z księgowością, wystawiania faktur i kontroli płatności. Dzięki SaldeoSMART zyskujesz czas, eliminujesz błędy, poprawiasz jakość pracy księgowego.

Pakiety dostępne dla biur rachunkowych

 

1. Odczytywanie dokumentów

 

To program do odczytywania papierowych i elektronicznych dokumentów z opcją importu faktur do programu księgowego lub systemu ERP. Jest połączony z elektronicznym archiwum dokumentów dla biura i firmy.

 

2. Obieg dokumentów

 

Rozszerzenie Pakietu Odczytywanie Dokumentów o możliwość konfigurowania przez biuro rachunkowe obiegu dokumentów dla firmy w ramach elektronicznego archiwum dokumentów. Dla tego Pakietu wymagany jest zakup Pakietu Odczytywanie dokumentów w odpowiedniej wersji (online/ lokalna).

 

3. Komunikacja z klientem

 

Platforma do komunikacji biura rachunkowego i jego klientów z dostępem online do informacji o rozliczeniu księgowym, programem do wystawiania faktur oraz elektronicznym archiwum z dokumentami klienta.

Oszczędność czasu:

Zwiększenie przychodów z działalności:

Zwiększenie zadowolenia Klientów:

SaldeoSMART pozwala na automatyczne przygotowanie wiadomości email do klienta z jego rozliczeniem księgowym (wynikiem firmy, podatkami i składkami ZUS) na podstawie deklaracji z Płatnika lub programów księgowych.

landing_saldeo_07

Dla firm – działów księgowych

SaldeoSMART

Saldeo Smart dla firm to nowoczesna aplikacja do elektronicznego obiegu dokumentów wyposażona w inteligentny system odczytywania danych ze skanów. Dzięki wbudowanemu systemowi do odczytywania danych z dokumentów samodzielnie wprowadza je do systemu i kieruje dokument w odpowiedni obieg. Usługa wyposażona w wielofunkcyjną wyszukiwarkę dokumentów i raporty analityczne stanowi nieocenioną pomoc w rozwoju Twojej firmy.

Korzyści:

W ramach usługi SaldeoSMART dla firm masz możliwość zamówienia Pakietu Fakturowanie, który obejmuje: wystawianie faktur, funkcjonalną wyszukiwarkę faktur, archiwum dokumentów o pojemności 1GB (ok. 10 000 stron), rozliczenie z bieżącym bilansem zysków i strat.

Pakiet Fakturowanie w Saldeo Smart:
landing_saldeo_03