Comarch DMS (Document Management System) to system, który pozwala na digitalizację obszarów związanych z rejestracją, opisem, akceptacją i archiwizacją dokumentów, a także procesowanie ważnych, niestandardowych dokumentów i informacji.
Funkcjonalność umożliwia eliminację pomyłek, co pozwala użytkownikowi zaoszczędzić czas.
Wbudowany w system konfigurator procesów (platforma low-code) pozwala na dowolną edycję istniejących workflow, jak i budowę własnych obiegów dokumentów i procesów.
Wielowymiarowe możliwości konfiguracyjne Comarch DMS oraz integracja z systemami ERP pozwala na wszechstronne wykorzystanie systemu jako narzędzia wspomagającego pracę w firmie.
Mobilny dostęp do dokumentów z dowolnego miejsca dzięki pracy na aplikacjach mobilnych: przeglądarkach www i aplikacji desktop
Otrzymywanie powiadomień
Kontrole czasu trwania
procesów
Korzystanie z platformy
low – code
Integracje danych z systemami
ERP
Wprowadzanie faktur
wykorzystując Comarch OCR
Zachowywanie dokumentów
w elektronicznym archiwum
Tworzenie własnych schematów
obiegu dokumentów
Zachowanie historii procesu