Systemy dla BR

comarch

Comarch ERP Optima idealnie sprawdza się w biurach rachunkowych, kancelariach i biurach doradztwa podatkowego. Rozwiązanie to daje możliwość pracy na wielu bazach równocześnie, dzięki czemu obsługa klienta biura rachunkowego jest szybsza.

Rozwiązanie to pozwala na przeprowadzenie wszystkich typów rozliczeń wraz z ewidencją kadr oraz rachubą płac. Klienci pracujący na Comarch ERP mają dostęp do automatycznej aktualizacji systemu o najświeższe obowiązujące normy prawne, wskaźniki, kursy walut jak i do wymagań prawnych, dzięki czemu pracują zawsze zgodnie z najnowszymi przepisami.

Comarch ERP Optima moduł Biuro Rachunkowe został stworzony z myślą o zdecydowanym uproszczeniu pracy biur rachunkowych i doradców podatkowych, którzy potrzebują wykonać pewne operacje w sposób seryjny. Moduł ten stanowi panel wspierający codzienną pracę księgowego w odniesieniu do wielu lub wszystkich obsługiwanych klientów. Biuro rachunkowe jest modułem w pełni zintegrowanym z programem Comarch ERP Optima, dzięki czemu dane wprowadzane do programu są na bieżąco synchronizowane, a księgowy może rozpocząć pracę dla różnych klientów bez konieczności dodatkowego logowania. Comarch ERP Optima uzyskał Certyfikat zgodności z Ustawą o rachunkowości.

Comarch ERP Optima współpracuje m.in. z

Funkcjonalności dla BR

SPRAWDŹ

Comarch
Mobile

zarządzanie, sprzedaż, serwis, zakupy

SPRAWDŹ

Comarch
HRM

zarządzanie pracownikami oraz pracą

SPRAWDŹ

Comarch
PPK

obsługa firm w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych

SPRAWDŹ

Comarch
e-sprawozdania

wysyłanie sprawozdań finansowych w wymaganym formacie XML

SPRAWDŹ

Internetowa Wymiana Dokumentów

Internetowa Wymiana Dokumentów (IWD) zapewnia bezpieczne przesyłanie dokumentów pomiędzy dwoma niezależnymi instalacjami Comarch ERP Optima. Wymiana odbywać się może pomiędzy klientem biura rachunkowego a biurem rachunkowym oraz pomiędzy punktem sprzedażowym firmy a centralą firmy.

ocr

Program Comarch OCR do automatycznego wprowadzania faktur

primaco

Wzrost efektywności pracy

Comarch OCR odczytuje dane z dokumentów 87% skutecznością! Rozdczytał i skatalogował już 7 mln stron.

primaco

Redukcja kosztów

Oszczędzaj czas i ograniczaj błędy przy ręcznym wprowadzaniu faktur do systemu księgowego.

primaco

Dostępność i wygoda

OCR jest dostępny bezpośrednio z poziomu systemu Comarch ERP lub innego oprogramowania księgowego dzięki API.

Comarch OCR oferuje błyskawiczne wprowadzanie do rejestru VAT każdej papierowej faktury – potrzebny Ci będzie tylko skaner lub aparat fotograficzny i połączenie z Internetem.

Comarch OCR odczytuje m.in.:

Numer NIP

Numer dokumentu

Daty wystawienia i sprzedaży

Formy płatności i termin płatności

Stawki VAT oraz kwoty

Numer rachunku bankowego

Waluty (PLN,EUR, USD, GBP)