Comarch ERP Altum jest to nowoczesna, inteligentna platforma ERP z wbudowanym Workflow oraz szczegółowymi analizami Business Intelligence.
Rozwiązanie jest dedykowane średnim i dużym firmom handlowo-usługowym i sieciom handlowym.
Dzięki gotowemu mechanizmowi Workflow mają Państwo możliwość automatyzacji wielu działań w firmie, a obieg dokumentów jest usystematyzowany.
Comarch ERP Altum jest systemem wielojęzycznym, dzięki czemu umożliwia współpracę firmom międzynarodowym.
System ERP integruje się z dedykowaną platformą Comarch Retail: proces sprzedaży towarów lub usług dla klientów za pośrednictwem różnych kanałów dystrybucji.
Comarch ERP Altum został zaprojektowany tak, aby kompleksowo obsługiwać i usprawniać wszystkie procesy handlowo-magazynowe w firmie.
Moduł umożliwia prowadzenie wielu przedsiębiorstw w jednym systemie informatycznym.
System dostosowany jest do specyfiki rynków zagranicznych.
Wsparcie w zakresie analizy sytuacji firmy poprzez rozwiązanie Business Intelligence.
Business Process Management umożliwia całkowitą lub częściową automatyzację procesów zachodzących w firmie.
Pełna integracja z platformami B2C i B2B wspierającymi kanał e-commerce-owy.
Comarch ERP Altum umożliwia zarządzanie firmą z każdego miejsca, dzięki zintegrowanym aplikacjom mobilnym na urządzenia z iOS i Android.
Kontrola bieżących relacji z Twoimi klientami.
Platforma umożliwia prowadzenie pełnej księgowości zarówno w firmie o jednooddziałowej strukturze, jak i w holdingu.
Pełna obsługa kadrowa i płacowa firmy.
Comarch ERP Retail jest systemem do zarządzania handlem detalicznym.
System ten został zintegrowany z rozwiązaniem Comarch ERP Altum. W Comarch Retail zastosowano strukturę trzypoziomową. Umożliwia to centralne zarządzanie na wszystkich szczeblach sieci handlowej oraz równoczesne zarządzanie procesami, które zachodzą w obrębie danego poziomu organizacyjnego sieci. Dzięki temu osoby decyzyjne w firmie mają z jednego miejsca pełną kontrolę nad funkcjonowaniem całej sieci, począwszy od Centrali, poprzez oddziały (sklepy, BackOffice), aż po stanowiska sprzedaży (POS, FrontOffice).
Szybkie reagowanie na zmiany, dzięki analizom Bussines Intelligence
Obniżenie kosztów oraz oszczędność czasu dzięki zautomatyzowaniu rutynowych procesów
Planowanie działań w całej sieci
Bieżące raportowanie wyników pracy oddziałów
Kontrolę kosztów i zatowarowania punktów sprzedaży
Szybką komunikację z podległymi sklepami,
Uporządkowanie całego procesu obiegu dokumentów w sieci
Comarch Retail BackOffice stanowi idealne połączenie pomiędzy punktami sprzedaży POS a Centralą, pozwalając na sprawny przepływ informacji i wymianę dokumentów w ramach całej sieci. BackOffice umożliwia m.in.:
Szybką realizację procesów przyjęcia towaru na poszczególne magazyny oraz rozdysponowanie tego towaru na półkach sklepowych
Przesuwanie towarów pomiędzy sklepami i oddziałami bez konieczności angażowania Centrali
Przeprowadzanie inwentaryzacji bez konieczności przerywania sprzedaży. Na potrzeby remanentu można wyłączyć dowolną część asortymentu
Wykorzystanie kolektorów danych lub czytników kodów kreskowych w procesie inwentaryzacji, co znacznie usprawnia pracę i eliminuje błędy
Szybkie generowanie Bilansu Stanu Towarów na dowolne grupy produktów. W oparciu o prognozy system podpowiada ile towaru należy zamówić, jak go rozdysponować oraz wygeneruje niezbędne dokumenty
W oparciu o prognozy popytu czy poziomu zatowarowania identyfikacje sklepów o różnej wielkości, popularności, atrakcyjności itp.
Comarch Retail POS to rozwiązanie dostosowane do specyficznych potrzeb, eliminujące typowe problemy związane z obsługą Klienta w punktach sprzedaży, takie jak:
Możliwość otwierania kilku paragonów jednocześnie, co pozwala na szybką obsługę kolejnych osób.
Sprzedawca może sprawdzić dostępność artykułu w innych sklepach lub oddziałach.
Mechanizm „koła ratunkowego” pozwala w niecały kwadrans odtworzyć stanowisko POS na innym komputerze.
Możliwość sprzedaży poniżej stanów magazynowych.
Możliwość pracy i synchronizacji z oddziałami i centralą w trybie offline.
Comarch Retail jest nowoczesnym rozwiązaniem, pozwalającym na elastyczne dopasowanie do wymagań konkretnej branży i firmy. System cechuje również otwartość, czyli możliwość integracji z innymi rozwiązaniami klasy ERP.
W standardzie system został zintegrowany z rozwiązaniami klasy ERP: Comarch ERP Altum oraz Comarch ERP XL, co pozwala na jednoczesną obsługę sieci handlu detalicznego oraz wszystkich pozostałych obszarów działalności firmy.
Integracja Comarch ERP Altum z Comarch Retail jest dedykowana polskim i międzynarodowym przedsiębiorstwom handlowo-usługowym i sieciom handlowym, dla których konieczne jest dostosowanie systemu do indywidualnych potrzeb oraz specyficznych procesów.
W przypadku Comarch ERP XL, rozwiązania dedykowanego przedsiębiorstwom produkcyjnym, zintegrowanie z Comarch Retail umożliwia obsługę pełnego procesu: od produkcji towarów po sprzedaż detaliczną.