08.02.2023
22 lutego, godz. 11.00
Zapoznaj się z narzędziami, które usprawniają pracę serwisantów w terenie.
Dowiedz się, jak przy użyciu urządzenia mobilnego (telefon, tablet) serwisanci, mogą w dowolnym miejscu planować i realizować czynności serwisowe.
Podczas webinaru zostaną zaprezentowane narzędzia informatyczne usprawniające pracę działów serwisowych w zakresie czynności wykonywanych wewnątrz firmy (np. planowanie przeglądów i naprawa maszyn produkcyjnych) jak i dla zewnętrznych Klientów (np. serwis infrastruktury technicznej oraz produkcyjnej Klienta, wykonywania zleceń serwisowych na zamówienie).
Poznają Państwo Moduł Serwis w systemie Comarch ERP XL i Comarch Mobile Serwis czyli aplikację mobilną dla pracowników działów serwisowych, którzy realizują przeglądy, montaż oraz naprawy własnych urządzeń jak również urządzeń sprzedanych Klientom.
Prelegent Sebastian Smiatek – Konsultant ds. Rozwiązań Biznesowych Comarch zaprezentuje, jak przy pomocy urządzenia mobilnego, pracownik działu serwisu może wykonać zadania takie jak:
Agenda
11:00 – 11:05 Jak realizować prace serwisowe z wykorzystaniem narzędzi IT od Comarch (Wprowadzenie)
11:05 – 11:15 Moduł Serwis w Comarch ERP XL – prezentacja bazowych funkcji
11:15 – 11:20 Comarch Mobile Serwis – podstawowe informacje o aplikacji
11:20 – 11:35 Realizacja czynności i zadań serwisowych z wykorzystaniem Comarch Mobile Serwis
11:35 – 11:40 Korzyści z korzystania z aplikacji Comarch Mobile Serwis (Podsumowanie)
Zapisz się na konferencje!
Chcesz poznać więcej informacji?